سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حضرت عشق جل جلاله
 

عرض سلام و ادب خدمت دوستداران اسلام و انقلاب

دو نکته:

1 . چنانچه از شواهد بر می آید تخلفات زیادی در روند اجرای انتخابات صورت گرفته که البته از این دولت با آن رئیس دروغگویش توقع دیگری نیست که به هر ریسمانی چنگ زند تا در قدرت بماند. اما در کنار این نکته لازم است توجه داشته باشیم که نباید احساسات بر عقلانیت غلبه کند و درچار اشتباه راهبردیی شویم که افساد طلبان در تلاش اند ما را به آن دچار سازند. از دیدگاه ما نظر شورای نگهبان فصل الخطاب است و لازم است هر تخلفی صرفا از طریق قانون پیگیری شود.

2 . نکته دیگر اینکه فعلا برای قضاوت پیروز انتخابات بسیار بسیار زود است. اگرچه برای دولت مستقر تا همینجای کار هم بسی مایه آبروریزی است که با همه تلاش ها و تخلف ها آراء رئیسشان پا به پای رئیسمان پیش می رود! در سال 84 دولت اصلاحات تخلفات زیادی مرتکب شد تا احمدی نژاد رای نیاورد که البته باز هم انتخابات به دور دوم کشید و در آنجا ملت کار را یکسره کرد. امیدمان به لطف پروردگار باشد که از او مصلحت ملت را خواسته ایم.

یا خود خدا

3 . تصور کنید خدای ناکرده حضور مردم مثلا 40 درصد بود! آنوقت هر یک از کاندیداها که رای می آوردند واقعا خوشحالی نداشت. بنابر این حضور حداکثری جای شکر دارد و علاقه هر گروه به کاندیدای خود نباید ما را از این شکرگزاری غافل سازد.

خدایا شکرت


[ شنبه 96/2/30 ] [ 3:7 صبح ] [ محمدحسین بلاغی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 61
بازدید دیروز: 51
کل بازدیدها: 334825





Powered by WebGozar