سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حضرت عشق جل جلاله
 

از دیروز که بحث حمایت یک خواننده فاسد از جناب رئیسی مطرح شده عده ای که خود همیشه به چنین رفتار هایی مشغول بودند و طرفدارانشان این روزها مثل سایر انتخابات ها به رقص و پایکوبی های مختلط در خیابان ها مشغول اند به چنان شلوغبازی رسانه ای دست زده اند که گویی جناب رئیسی از افکار و افعال این شخص حمایت کرده است.

خدا رحمت کند خمینی کبیر را که جذبه معنویشان صدها فاسد و ارازل و اوباش را به راه راست هدایت نمود؛ تا جایی که برخی از آنها در جبهه ها به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. نمونه اینگونه مسائل در جامعه امروز نیز وجود دارد که مصداق بارزش خانم الهام چرخنده است که بدجور دشمنان رو سوزونده!

 خانم چرخنده به عیادت رهبر انقلاب رفت   الهام چرخنده

در صورتی که جناب رئیسی از افکار و افعال آن فرد حمایت کرده باشد و یا حتی صرفا خواسته باشند از این فرصت برای رای بیشتر بهره ببرند قطعا کاری بس اشتباه است. اما در صورتی که نیت ایشان استفاده مناسب از موقعیت و جذب آن فرد به صلاح و رستگاری باشد کاملا به وظیفه طلبگی خویش عمل نموده اند؛‌ خصوصا که در این روزها می دانسته اند با این کار در معرض اتهامات واهی قرار خواهند گرفت و با این حال وظیفه خود را انجام داده اند.

اینکه نیت ایشان دقیقا کدام مساله بوده است را خدا می داند. اما با توجه به سابقه ایشان لازم است این عمل را آنگونه که حضرت امیر دستور داده اند تفسیر نمود نه آنگونه که بی بی سی دوست می دارد:

 

امیرالمومنین(ع) فرمود: رفتار برادرت را به بهترین شکل توجیه و تعبیر کن. (میزان‌الحکمه ج 2 ص 636-637)


[ پنج شنبه 96/2/28 ] [ 1:52 عصر ] [ محمدحسین بلاغی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 71
بازدید دیروز: 23
کل بازدیدها: 335292





Powered by WebGozar