سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حضرت عشق جل جلاله
 

روزگاری بر این ملت گذشت در دهه شصت که فقط 17000 ترور را توسط منافقین تجربه کردیم.

بدن تکه تکه شده یک ایرانی به جرم انقلابی بودن توسط منافقین

بدن تکه تکه شده یک ایرانی به جرم انقلابی بودن توسط منافقین

بدن شکنجه شده یک ایرانی توسط منافقین با آب جوش و اتو

بدن شکنجه شده یک ایرانی توسط منافقین با آب جوش و اتو

برخی امروز از مبارزه با داعش و افتخار به قاسم سلیمانی می گویند؛ در حالی که اعدام کننده آن داعشی های دهه شصت را جنایتکار می نامند!! آیا نه این است که همینها فردا روزی قاسم سلیمانی را نیز جنایتکار بنامند؟!

جالب است در ماجرای اعدام آن داعش صفتان، جناب موسوی خوئینی ها(تئوریسین اصلاحات) دادستان کل کشور بود و مرحوم موسوی اردبیلی(رهبر معنوی اصلاحات) رئیس شورای عالی قضایی و مجید انصاری(معاون حقوقی روحانی) و محسن آرمین(نماینده مجلس ششم و اصلاح طلب خفن) روسای زندان اوین و آقای پورمحمدی که امروز وزیر روحانیست آن زمان نماینده اطلاعات در کمسیون مرگ بود؛ اما با این حال اصلاح طلبان اسمی از آنها نمی آورند و فقط جناب رئیسی به عنوان آیت الله قتل عام معرفی می شود! بگذریم از اینکه اصل اعدام ها به دستور خمینی کبیر (ره) بود و کاری بس شایسته و بایسته که اگر نمی بودامنیت و آرامش امروز هم نمی بود.

بارها اینرا از مردم شنیده ایم که برای حل مشکلات کشور، به فردی نیاز داریم که بدون تعارف با فساد و مفسد مبارزه کند، اما امروز که چنین شخصی را در آستانه این پست حساس میابیم برخی با اتهامات واهی سعی در رقیب حراسی دارند و می کوشند روحیه انقلابیگری ایشان را که از جدش حسین(علیه السلام) به ارث برده، به خشونت و الفاظی که لایق خودشان است مبدل سازند تا ملت زجر کشیده را از چنین موهبتی الهی محروم کنند.

آخر هفته روحانی رفته

 

به توفیق الهی مردم روز جمعه کار را تمام خواهند کرد و به تمام این یاوه سرایی ها پایان خواهند داد انشاالله تعالی.


[ چهارشنبه 96/2/27 ] [ 10:52 صبح ] [ محمدحسین بلاغی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 66
کل بازدیدها: 335173





Powered by WebGozar