سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حضرت عشق جل جلاله
 

اگرچه در این چهار سال به شنیدن حرف زور و دروغ عادت کرده ایم اما تکرار آنها در آستانه انتخابات مساله را مهمتر می کند.

ما ملتی هستیم که با انقلاب اسلامی هویت خود را بازیافتیم و برای عزت و استقلال خود خون ها داده ایم و زجرهای کشیده ایم. اما امروز با اشتباه اصولگرایان در سال 92 دولتی سر کار است(و البته روزهای آخریش را سپری می کند) که با وجود ادعای تدبیر، در اوج بی تدبیری است و به نام عزت، ذلت می فروشد.

از طرفی رئیس این دولت منت بر سر مردم می گذارد که با برجام سایه جنگ را از سر ملت برداشته و از دیگر سو رئیس جمهور روانی ایالات متفرقه آمریکا از همه گزینه ها در مورد ایران سخن می گوید.

رئیس روانی

جناب روحانی با وجود نداشتن برنامه برای ایجاد یک میلیون شغل که قانون ششم توسعه است قصد دارد با هر روشی که شده باز هم رئیس جمهور شود؛ اگرچه این روش کمک گرفتن از ترامپ باشد. ترامپ پایگان الشعیرات سوریه را نه بخاطر انهدام آن بلکه بخاطر ادامه کار روحانی بمباران کرد تا کدخداپرستان در داخل ایران از این فرصت نهایت استفاده را ببرند و مردم را از جنگ بترسانند و مقاومت ملت ایران را بشکنند.

اما کور خوانده اید! چنانچه رهبر فرزانه فرمودند اگر می خواهید بترسید از طرف مردم نترسید. ملت شجاع ایران در 29 اردیبهشت به فضل الهی ترسوها را کنار خواهد گذاشت و چنان درسی تاریخی به کدخدا خواهد داد که به کیم جونگ اون رهبر کره شمال بگوید بره ناقلا!!

بره ناقلا!!


[ یکشنبه 96/2/10 ] [ 12:59 عصر ] [ محمدحسین بلاغی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 54
بازدید دیروز: 23
کل بازدیدها: 335275





Powered by WebGozar