سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حضرت عشق جل جلاله
 

متاسفانه خدای متعال و قرآنش در میان ما مهجور هستند. آنقدر که بر توانایی حضرت عباس(ع) بر گره گشایی تاکید شده، بر این مساله در مورد خالق هستی که دارای علم و قدرت و رحمانیت بی انتها می باشد و در واقع خدای عباس است، تاکید نشده. از همین جهت گاهی حرمت بندگان خدا بر حرمت خدا مقدم شمرده شده! در اینکه امام رئوف(ع) حرمت دارند شکی نیست؛ اما باید توجه داشت که حرمت ایشان از آن جهت است که ایشان بنده خاص خدای متعال هستند و این حرمت از این بندگی ناشی شده می شود.

دیروز آقای نوش آبادی سخنگوی وزارت ارشاد در مورد عدم برگزاری کنسرت در شهر مشهد گفته بودند این مساله بخاطر حرمت بارگاه امام رضا(ع) است. البته منظور ایشان حرمت خود امام رضا بوده است و اگر بارگاه هم حرمت دارد بخاطر وجود امام رضا می باشد. اینرا از این جهت گفتم که همانطور که در مورد خدا و بندگانش این بی توجهی صورت گفته، در مورد امام و بارگاهش نیز در میان مردم این بی توجهی وجود دارد و برخی آنقدر که به کبوتران حرم اعتقاد دارند به خود امام (ع) اعتقاد ندارند!

بارگاه امام رئوف(ع)

 

به هر حال اگر از نظر وزارت مذکور بارگاه حرمت دارد، لاجرم امام هم حرمت دارد و اگر امام حرمت دارد خدا به طریق اولی باید دارای حرمت باشد. بنابر این اگر کنسرتی موجب بی حرمتی بارگاه می شود موجب بی حرمتی خدا هم می شود و عالم محضر خداست و در محضر خدا نباید بی حرمتی نمود. پس برگزاری کنسرتهایی که موجب بی حرمتی در مشهد اند هرجا برگزار شود موجب بی حرمتی خدای مشهد هستند و مشهد، حرمتش را از خدای خود دارد.


[ سه شنبه 95/6/2 ] [ 11:57 صبح ] [ محمدحسین بلاغی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 59
بازدید دیروز: 51
کل بازدیدها: 334823





Powered by WebGozar