سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حضرت عشق جل جلاله
 

ازعلی جنتی وزیر ارشاد نقل شده است که در مورد تک خوانی زن گفته است،‌این مساله بین همه فقها اتفاقی نیست. برخی می گویند در صورت داشتن مفسده،‌اشکال دارد» و با این جمله خواسته است که مساله کنسرتی که با تک خوانی زن اجرا شده است را توجیه کند.

چند نکته در این مورد عرض می کنم:

1 . امیدواریم این نقل از ایشان،‌ و بحث حضور ایشان در این کنسرت،‌ و اصل اجرای چنین کنسرتی در جمهوری اسلامی و زمان ریاست جمهوری یک روحانی، دروغ و بازی رسانه ای استعمار باشد و واقعیت نداشته باشد!

2 . جناب جنتی!

مگر باید در یک مساله،‌همه فقها اتفاق نظر داشته باشند که شما آنرا عمل کنید؟! در اینجور مسائل، معمولا حکومت، طبق نظر رهبری یا شورای نگهبان عمل می کند. مگر هرآنچه را که شورای نگهبان تصویب می کند یا نمی کند،‌اتفاقی است؟!!

مگر به آن مسائل اتفاقی عمل می کنید؟! همین فاسده آوازه خوان را از نظر حجاب برانداز کنید! مگر حجاب اتفاقی و بلکه ضروری دین نیست؟!!

گذشته از اینکه همانطور که خودتان هم گفته اید آن دسته از فقهایی که حرام نمی دانند،‌می گویند اگر مفسده داشته باشد حرام است. خب جوان های جامعه ما از دیدن چهره افسون شده و صدای شیطانی این فاسده، اگر به مفسده نمی افتند شما بفرمایید به چه حالی می افتند؟! نکد می خواهید بگویید در حالات عرفانی فرو می روند؟!!

3 . شما همه مشکلات فرهنگی مملکت را حل کردید و تمام شد،‌که به فکر افتادید جنجالی جدید علیه نظام درست کنید؟!

 جناب روحانی،‌این بود اعتدال؟! این کار را در دوره تندروهای اصلاحات هم انجام ندادند. شما که ادعای اعتدال داشتید!

در آخر با عرض معذرت از دوستان، لینک کنسرت مذکور را می گذارم:

https://www.youtube.com/watch?v=jobvfdEDjs4

 


[ جمعه 92/8/10 ] [ 7:38 صبح ] [ محمدحسین بلاغی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 68
کل بازدیدها: 334834





Powered by WebGozar