سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حضرت عشق جل جلاله
 

رای روحانی رای خالصی که به نفع منافع ملی باشد نبود؛ بلکه جمعی از عناوین زیر بود:

 1 . رای عده ای از اصلاح طلبان که دلسوز نظام اند و البته واقعا معتدل که از روحانی نیز اعتدال واقعی می خواهند که اصلاح طلبی واقعی را راه حل مشکلات می دانند.

2 . رای عده ای تندرو که بیش از آنکه به دنبال اصلاح باشند افساد را به بهانه اصلاح عمل می کنند.

3 . رای منافقین، سلطنت طلب ها، معاندین و دشمنان ملت ایران.

4 . رای عده ای از مردم کم سواد که بخاطر نیاز پول گرفتند و رای دادند یا بخاطر فقر فرهنگی فریب خوردند.

5 . رای برادران اهل تسنن که به جای تعمق و مطالعه و ابراز نظر، در این مساله نیز از مولوی خود اطاعت می کنند.

 

اما رایی که به نام خادم الرضا ع به صندوق انداخته شد بدین نحو بود:

1 . اکثر علما و مراجع و طلاب و دانشجویان ارزشی.

2 . اکثر مستضعفان، محرومان، روستاییان که بدنه اصلی ملت محسوب می شوند.

3 . همه مدافعان حرم که در سوریه در حال دفاع از امنیت ملت اند.

4 . اکثر مردم که دغدغه محرومان و حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی داشتند.

5 . آن دسته از مردم که رئیسی را هم نمی خواستند اما از دروغ بدشان می آمد.


[ یکشنبه 96/2/31 ] [ 8:39 عصر ] [ محمدحسین بلاغی ] [ نظر ]

چنانچه مشاهده شد تخلفات گسترده ای در این انتخابات توسط دولت روحانی رقم خورد؛ اگرچه شاید این تخلفات به اندازه ای نباشد که نتیجه انتخابات را تغییر دهد اما

اولا خود آنها شاید به اندازه ای بود که انتخابات را به دور دوم بکشاند

ثانیا آنچه مهمتر از این تقلب ها است این است که اصلاح طلبان زیر سایه امنیتی که نیروهای ارزشی در این مرز و بوم فراهم نموده اند و داخل در مجموعه نظام، از تمام حمایت های معاندین، منافقین، ملی مذهبی ها، صهیونیست ها و خلاصه هر گروه و دولتی که سالها بر علیه ملت ایران و نظام برخاسته از آن به فعالیت مشغول بوده است استفاده کنند و البته به هیچ عنوان حاضر به رد آن حمایت ها هم نشدند و نمی شوند! چنانچه در فتنه 88 اینگونه عمل کردند! از 8 صبح روز قبل از انتخابات که دوستداران نظام بخاطر ممنوعیت تبیلغت از آن دست کشیدند، بنگاه های دروغ پراکنی بیگانه در حال تبیلغ کاندیدای اصلاح طلب بودند. آیا اصلاح طلبان به مردانگی در رقابت اعتقادی دارند؟!!

بنگاه دروغ

این مساله بسیار مهمتر از اصل تخلف های انتخاباتی است که در پای صندوق ها و ... مرتکب شدند؛ چرا که اگر جدی و با تعمق به آن نگاه شود حتی بسیاری از مردم که به روحانی رای داده اند نیز حاضر به همراهی با او در این مسیر نخواهند شد.

اگر به آنهایی که برای قرص نانی که از گداپروران دولتمرد و طرفدارانشان گرفتند به این شرط که به روحانی رای دهند این مساله را به خوبی متوجه شوند، حاضر به همراهی با او در ادامه مسیر نخواهند شد.

 

خوب است دوستان ارزشی، یکی از فعالیت های فرهنگی خود را تبیین مبانی فکری رفتار اصلاح طلبان در مقاطع مختلف قرار دهند.


[ یکشنبه 96/2/31 ] [ 8:24 عصر ] [ محمدحسین بلاغی ] [ نظر ]

رقابت انتخابات تمام شد . . .

در سال 88 عده ای از افرادی که خود را بازنده انتخابات می دیدند به بهانه تقلب، آشوبی جبران ناپذیر ایجاد کردند که ضررهای فراوانی به ایرانیان وارد ساخت.

فتنه گران

امروز اگرچه یک طرف انتخابات، کاندیدایش رئیس جمهور نشده و در انتخابات نیز تخلف ها دیده است

اما

این طیف، هوچی گر نیست؛ بلکه

اولا قانونمند است و تخلفات را از طریق قانون پیگیری خواهد نمود

و ثانیا تخلف دولتمردان را نه با آتش زدن سطل آشغال، تخریب اموال عمومی، کشتن انسان ها و ... بلکه با تلاش و همت مضاعف در رسیدگی به محرومان، حضور بیش از پیش در میان مردم و ایجاد تشکیلات فرهنگی، جبران خواهد کرد و اثر آنرا سال های بعد همگان مشاهده خواهند نمود؛ انشاالله تعالی.

دوستان انقلابی من

 

ما ظرفیت های فراوانی در محتوا، ‌ابزار و به خصوص نیروی انسانی داریم که لازم است با گسترش و تعمیق فعالیت های فرهنگی خدماتیمان خصوصا در قالب ایجاد  تشکیلات آنها را فعال سازیم و تنها در این صورت می توانیم از آنچه شهدا برای ما به امانت گذارده اند محافظت نماییم.


[ یکشنبه 96/2/31 ] [ 7:16 عصر ] [ محمدحسین بلاغی ] [ نظر ]

یک سوال از دوستان اصلاح طلب:

پس از انتخابات شما از پیروزی کاندیدای خود خوشحال شدید و برخی از شما به خیابان ها آمدند و به شادی پرداختند. اگر ما در این زمان به خیابان ها می ریختیم و با آتش زدن سطل آشغال، تخریب اموال عمومی، با ماشین زیر گرفتن عده از شما و جنایاتی از این قبیل خوشحالی شما را به غم تبدیل می کردیم آیا شما ما را فتنه گر خطاب نمی کردید؟ آیا از قوه قضائیه توقع نمی داشتید که با ما برخورد نماید؟ آیا از سپاه و نیروی انتظامی نمی خواستید جلو آشوب را بگیرد؟

یادتان که هست؟!

یا اینکه می گفتید آنها حقوقی دارند و باید اجازه دهیم از راه اردوکشی خیابانی به خواسته خود برسند؟!!

اگر محمود ما یک «خس و خاشاک» گفت؛ حسن شما از اول دوره ریاستش تا کنون کلمات سخیف فراوانی به ما نسبت داده که خود در جریان هستید!

روحانی و منتقدان

 

ما دموکراسی را با عمل خود به خوبی تدریس کردیم . . . اما آیا شما هم این درس را به خوبی فرا گرفتید؟!


[ یکشنبه 96/2/31 ] [ 6:31 عصر ] [ محمدحسین بلاغی ] [ نظر ]

پیروز رقابت انتخابات کسی است که بتواند برگه رای خود را با افتخار به شهدا نشان دهد نه اینکه مجبور باشد برگه رایش را در جیب عقب شلوارش مخفی سازد!

کجایند مردان بی ادعا


[ یکشنبه 96/2/31 ] [ 5:52 عصر ] [ محمدحسین بلاغی ] [ نظر ]

یکی و شاید مهمترین مساله ای که دوستان انقلاب را نگران این انتخابات و نتیجه آن می کرد برخی سخنان افراط گرایانه و ناشیانه شیخ رئیس جمهور نما بود. مثل بحث برجام موشکی، انتقام از مخالفان پس از انتخابات، اینکه با رای کم نمی شود مساله حصر را حل کرد و از این قبیل خزعبلات!

اما همه بدانند و می دانند که اینها صرفا قاپ و قوپ و بلوف انتخاباتی بود و شیخ تمام تلاشش را کرد و به هر ریسمان و پول کثیف و رای حرامی متوسل شد، از روز قبل از انتخابات که تبلیغات ممنوع بود تا آخرین لحظات انتخابات از امکانات دولتی گرفته تا منافقین و ملی مذهبی ها و... همه برای او تبلیغ کردند و باز هم ظاهرا تعداد آرائش چندان از دفعه قبل بیشتر نخواهد بود، اگر کمتر نشود!

رحمت خدا بر خمینی کبیر که فرمود: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند!

آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند


[ شنبه 96/2/30 ] [ 10:27 صبح ] [ محمدحسین بلاغی ] [ نظر ]

روحانی دیگر رئیس جمهور نیست: روحانی به دلیل فکت‌هایی که درباره او در این انتخابات شکل گرفت و اجتماعی شد، مثل سرقت علمی پایان‌نامه دوره دکتری و نیز نوع کردارش در مناظره سوم خصوصا در برابر رئیسی و نیز انکار وعده‌های اقتصادی مثل تحول صد روزه اقتصاد و یا ریختن یارانه در شب انتخابات برای چهار میلیون نفری که قبلا یارانه آنها را قطع کرده بودند و تهدید روستائیان به کم و یا قطع کردن بودجه در صورت رأی ندادن به روحانی و ادبیاتی مثل این که روز شنبه بعد انتخابات با آب و صابون صورت رقبا و هواداران را می‌خواهم بشویم یا به حساب آنها خواهم رسید و نیز انتشار ویدئوهایی درباره تقابلش با شهید چمران ذیل افراطی‌گری و نیز موضع دوگانه او درباره حجاب و...، شخصیت او را ذیل «دروغ» و «فریب» و «بداخلاقی» و «ریاکاری» و... تعریف اجتماعی کرده است و این مسائل از او به عنوان رئیس‌جمهور ولو پیروز انتخابات باشد، اعتبارزدایی می‌کند.

?? با آنچه بیان شد، روحانی اعتماد خود را در حاکمیت و مردم تا حد قابل توجهی از دست داده است. او می‌تواند در صورت پیروزی در انتخابات در جایگاه رئیس‌جمهور جلوس کند اما او دیگر رئیس‌جمهور نیست!

اخذ شده از اینجا


[ شنبه 96/2/30 ] [ 9:52 صبح ] [ محمدحسین بلاغی ] [ نظر ]

با توجه به مشارکت حدود 40 ملیونی، لازم است فرد پیروز حدود 20 ملیون رای داشته باشد تا پیروز میدان تلقی شود. باتوجه به اینکه روستاها و شهرهای کوچک که احتمال رای سید در آنها بیشتر است شمارش شده، با ادامه روند شمارش آراء، رای شیخ از سید فاصله خواهد گرفت و به احتمال زیاد تا 20 ملیون هم خواهد رسید. اما نکته این است که باز هم مثل دوره قبل تعداد آراء روحانی چندان بالاتر از 50 درصد نخواهد بود. آنچه در این نقطه حساس،‌کار را حساستر می کند بررسی تخلفات گسترده توسط شورای نگهبان است که اگر به درستی انجام شود و تحت فشارهای حسن از حق نگذرد احتمال کشاندن کار را به مرحله دوم ایجاد خواهد کرد. چنانچه شواهد سخن می گویند شکی نیست که تخلفات گسترده و استفاده های فراوان از بیت المال برای تبلیغ کاندیدای خاص کار را به اینجا کشاند. چرا که همه عدم استقبال ملت از مراسمات حسن و استقبال شدید از رقیبش را در آستانه انتخابات مشاهد نمودند.

به هر حال شکی نیست که برای ما نظر شورای نگهبان فصل الخطاب است، چرا که مادر واقعی آن است که از فرزندش می گذرد و به توفیق الهی غربگرایان مدعی دموکراسی هیچوقت وحشی گری های فتنه گران 88 را از ما نخواهند دید، ولو در حق ما ناجوانمردی شود؛ که قرنهاست شیعه به این ناجوانمردی ها عادت کرده، از معاویه و عمر عاص تا اکبر و نوچه هایش.


[ شنبه 96/2/30 ] [ 9:20 صبح ] [ محمدحسین بلاغی ] [ نظر ]

عرض سلام و ادب خدمت دوستداران اسلام و انقلاب

دو نکته:

1 . چنانچه از شواهد بر می آید تخلفات زیادی در روند اجرای انتخابات صورت گرفته که البته از این دولت با آن رئیس دروغگویش توقع دیگری نیست که به هر ریسمانی چنگ زند تا در قدرت بماند. اما در کنار این نکته لازم است توجه داشته باشیم که نباید احساسات بر عقلانیت غلبه کند و درچار اشتباه راهبردیی شویم که افساد طلبان در تلاش اند ما را به آن دچار سازند. از دیدگاه ما نظر شورای نگهبان فصل الخطاب است و لازم است هر تخلفی صرفا از طریق قانون پیگیری شود.

2 . نکته دیگر اینکه فعلا برای قضاوت پیروز انتخابات بسیار بسیار زود است. اگرچه برای دولت مستقر تا همینجای کار هم بسی مایه آبروریزی است که با همه تلاش ها و تخلف ها آراء رئیسشان پا به پای رئیسمان پیش می رود! در سال 84 دولت اصلاحات تخلفات زیادی مرتکب شد تا احمدی نژاد رای نیاورد که البته باز هم انتخابات به دور دوم کشید و در آنجا ملت کار را یکسره کرد. امیدمان به لطف پروردگار باشد که از او مصلحت ملت را خواسته ایم.

یا خود خدا

3 . تصور کنید خدای ناکرده حضور مردم مثلا 40 درصد بود! آنوقت هر یک از کاندیداها که رای می آوردند واقعا خوشحالی نداشت. بنابر این حضور حداکثری جای شکر دارد و علاقه هر گروه به کاندیدای خود نباید ما را از این شکرگزاری غافل سازد.

خدایا شکرت


[ شنبه 96/2/30 ] [ 3:7 صبح ] [ محمدحسین بلاغی ] [ نظر ]

آنگونه که در خبرهاست قرار است به زودی ترامپ با سران عرب در ریاض جلسه داشته باشند.

خب موضوع جلسه هرچه باشد مهمترین بحثش ایران است.

سعودی ها تعداد زیادی از کشورهای مسلمان را با تهدید و تطمیع در این نشست گرد آورده و این در حالی است که بسیاری از این کشورهای علاقه چندانی به رویارویی با ایران و همراهی با دیوانه بازی های سعودی ندارند.

اما اینجا آنچه جایش خالیست حرکت گسترده دیپلماتیک وزارت خارجه ما است تا با کمترین زحمت آن جمع را از اکثریت بیاندازد.

اما مگر میتینگ های انتخاباتی می گذارد!!!

ظریف در میتینگ انتخاباتی روحانی

برگرفته از اینجا


[ پنج شنبه 96/2/28 ] [ 11:45 عصر ] [ محمدحسین بلاغی ] [ نظر ]
   1   2      >
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 20
کل بازدیدها: 334587





Powered by WebGozar