سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حضرت عشق جل جلاله
 

تا کنون، سابقه نداشته که سران کشورهای مختلف از عربهای مرتجع منطقه گرفته تا روباه مکار و آمریکای جهانخوار، به پیروزی شخصی در انتخابات ایران اینچنین شادمان شوند و تبریک گویان خود را خجل کنند!

مرحوم آقا روح الله (ره) مطلبی به این مضمون دارندکه: اگر زمانی دیدید که دشمنان از دست شما خوشنود شدند، بدانید که اشتباه کرده اید.

اما چند نکته مهم در اینجا وجواد دارد:

نکته اول:

دشمنان، فکر کرده اند با رای آوردن جناب روحانی، مردم ایران عقب نشینی کرده اند و جناب روحانی، شخصی است که مورد نظر غربی ها است. در حالی که امید است اشتباه محاسباتیشان باعث این خوش رقصی ها شده باشد و امیدواریم به زودی به این اشتباهشان پی ببرند و بدانند که کلاهی گشاد سرشان رفته است!

توضیح مطلب امام(ره) پس از بیان این نکته:

مصداق کلام امام(ره) در جایی است که شادمانی دشمن، بخاطر اشتباه محاسباتی اش نباشد. بلکه در واقع هم مساله شادمان کننده ای رخ داده باشد. امیدواریم جناب روحانی (همانطور که از مصاحبه شان به نظر می رسید) اشتباه محاسباتی دشمن را در عملکردشان نشان دهند تا دشمن شاد نشویم!!

نکته دوم:

ببینید احمدی نژاد چه بر سرشان آورده بوده که اینچنین عنان از دست داده اند و پایکوبی می کنند!!

نه تنها احمدی نژاد بلکه، فلسفه تاکید رهبر بر ایستادگی ملت، در مقابل زورگویان، را بهتر می توان فهمید.

نکته سوم:

مطلبی که در این میان بسیار اهمیت دارد و فتنه گران و حامیان غربیشان در آن شریک اند، پارادوکسی است که نظام اسلامی آنها را در آن گرفتار کرده است. همان کسانی که امروز شادی می کنند، چهار سال قبل اتهام تقلب را به جمهوری اسلامی نسبت می دادند، این در حالی است که برگزار کنندگان انتخابات نود و دو و هشتادوهشت، عوض نشده اند!! بلکه کسی که رای آورده عوض شده و این نشان از این دارد که آنها دموکراسی را به شرط چاقو می خواهند!! یعنی در واقع خودشان را قبول دارند، نه نظر ملت را و این، عین دیکتاتوری است!!


[ سه شنبه 92/3/28 ] [ 8:32 عصر ] [ محمدحسین بلاغی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 50
بازدید دیروز: 36
کل بازدیدها: 334306





Powered by WebGozar