سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حضرت عشق جل جلاله
 

 

مدت زیادی است که در کنار صفحه مدیریت وبلاگم تبلیغات کالایی(مربوط به فروشگاه سریر شاپ که در فاکتورش افراشاپ نوشته شده) را می دیدم .

تا به حال بی خیالش شده بودم تا اینکه بالاخره این تبلیغات اثرش را گذاشت!

خصوصا با توجه به اینکه هزینه را لازم نیست مجازی پرداخت کرد؛ بلکه به پستچی داده می شود.

اما وقتی پستچی ، کالای خریداری شده را آورد، از انجا که منزل ما طبقه چهار است(و آسانسور هم ندارد!) وقتی زنگ زد و گفت، تا ما رفتیم پایین، رفته بود!!

با ماشین به دنبالش رفتم و کالا را تحویل گرفتم.

اما متاسفانه، کالا خراب بود!

خب باید چه می کردم؟!

باید با فروشگاهش تماس می گرفتم. شماره تلفنش را گرفتم. هرچه زنگ زدم یا اشغال بود و یا گوشی برداشته نشد!

تلفن همراهشان هم که خاموش بود!

ایمیل زدم جواب ندادند. رفتم به بخش سفارش کالا و در آنجا با سفارش جدید، پیام گذاشتم و جریان را گفتم و شماره ام را نوشتم.آنجا را حتما می دیدند دیگر.همانجور که یک بار دیده بودند و کالا ارسال شده بود.

اما باز خبری نشد!!

بعد از مدتی به گوشی بنده زنگ زدند و گفتند مشکلی بوده؟ برایشان توضیح دادم. قرار شد پیگیری کنند و خبر دهند. اما از قبل از عید نوروز تاکنون منتظرم و خبری نشده!!!!

یک انتقاد به آقای فخری دارم که ما در اینجا با هم رفاقتی داریم و شما که تبلیغاتی در اینجا می گذارید، باید به گونه ای باشد که دوستان شما متضرر نشوند و پیگیر این مسئله باشید و فقط نباید به فکر پولش باشید!

مطلب دیگر در مورد فروشگاه  (سریر شاپ یا افراشاپ) است که شما اگر دین هم ندارید، به فکر آبروی خودو سودتان باشید. این کار درستی نیست که تلفن و ایمیل را جواب ندهید؛ اگرچه کالا هم درست باشد و اصلا مشکلی نباشد.

این ، یک مشکل فرهنگی است که ما تلفن ها را جواب ندهیم که متاسفانه در بین مردم رواج دارد. بعضی ها که کمی مقام پیدا می کنند یا ... دیگر تلفن جواب نمی دهند با اینکه مزاحم و مسئله خاصی هم ندارند. این ‌،یک مشکل فرهنگی است.

 

نتیجه: دوستان به هوش باشند که از فروشگاه (سریرشاپ یا افراشاپخرید نکنند.

 

 

 

 


[ سه شنبه 92/1/27 ] [ 11:6 عصر ] [ محمدحسین بلاغی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 21
کل بازدیدها: 334679





Powered by WebGozar