سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حضرت عشق جل جلاله
 

در مسائل فرهنگی ، هرگاه چیزی منع می شود باید جایگزینی مناسب نیز برایش تعریف شود. مثلا اگر زنا حرام شود ازدواج حلال می شود.

به نظر بنده همانطور که می گویند در غرب مسائل جنسی عادی است در زمان پیامبر(ص) هم با وجود کنیزان فراوان و تعدد زوجات ،‌عادی بوده .

اما در کشور ما این مسائل، که محدود شده جایگزین مناسبی برایش قرار داده نشده (چون محدودیت ها موافق نظر کسانی بوده که جو غالب دینی دستشان است و دین را فقط محدودیات می دانند و از طرف دیگر، آن آزادی هایی که در دین است«مثل متعه»،گاها مخالف سکولاریسم بوده و فرهنگ سکولاری با اجرای آنها مخالفت داشته و بر علیهش تبلیغ کرده.)

اگر همینقدر که حجاب ترویج می شود و درست هم هست، متعه هم در کنارش ترویج می شد اوضاع جنسی جامعه ما به حد انفجار نمی رسید(البته متعه به صورت فرهنگ سازی شده و به گونه ای که در جامعه کار بدی تلقی نشود. بر خلاف الان که از زنا بدتر است!!!نه اینکه صرفا خانه عفاف را مطرح کنیم که صرفا یک مساله اجرائی است نه فرهنگی )

آنچه تا کنون درکشور اجرا کرده ایم شباهت به رهبانیت کلیسا دارد و از قوانین دینیمان، محدودیتش را گرفته ایم و آزادی اش را نفی کرده ایم.

اگر قرار است دین اجرا شود باید همه دین اجرا شود نه این که «یومنون ببعض و یکفرون ببعض» باشیم.

متاسفانه بر محدودیتها و تحریمهای دینی، بیش از حلال ها و آزادی هایش تاکید می کنیم . در حالی که دین ، حلال و حرام ،‌هردو را با هم دارد و مسائل جنسی را خیلی راحت بیان و حل کرده .

یک بانوی ژاپنی به نام بانو ساچیکوموراتا کتابی به نام «ازدواج موقت» نوشته. ایشان در پیشگفتار کتاب، می نویسند:

موضوعات بسیاری است که شرقیان،آنرا دلیل عقب ماندگی خود دانسته و به دور انداخته اندو یا لااقل توجهی به آن ندارند، ولی متفکران غربی، پس از تحقیقات و بررسی های زیاد در تاریخ گذشته و مشاهده واقعیت های اجتماعی کنونی، بدین نتیجه رسیده اند که همان امور، کلید حل مشکلات امروزی است.

در صفحه 85 این کتاب آمده:

روزگار شهادت می دهد به اینکه :

در مغرب زمین به اصطلاح امروزی، آخرین مد ازدواج، ازدواج قراردادی است، به این معنا که زن و مرد با هم توافق  می کنند و برای مدت معینی ازدواج می نمایند در حالی که در سرزمین شیعه مذهب، متعه را به دست آویز تساوی زن و مرد، کم کم و به تدریج از بین می برند و نکته قابل توجه در این قضیه آن است که در نتیجه تساوی زن و مرد و آزادی کامل زن در مغرب زمین، ازدواج قراردادی به وجود آمده است.


[ یکشنبه 91/12/13 ] [ 10:45 عصر ] [ محمدحسین بلاغی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 19
کل بازدیدها: 334622





Powered by WebGozar