سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حضرت عشق جل جلاله
 

1 . حضور حماسه ساز مردم در سالرو نهم دی ماه، روز بصیرت

خوشبختانه زمان شروع فتنه اخیر یا بدون برنامه ریزی بود و در واقع نوعی سوء استفاده از مطالبه گری به حق مردم بود که بدون انگیزه سیاسی امنیتی بر علیه نظام آغاز شده بود، و یا بسیار احمقانه برنامه ریزی شده بود. چرا که چند روز قبل از سالروز حماسه نهم دی بود و حضور دوباره مردم در این روز، آنرا در نطفه خفه کرد و حساب مردم را از ارازل و اوباش جدا ساخت.

2 . افزایش آگاهی مردم نسبت به تبعات مخرب فتنه و آشوب و بیشتر شدن مشکلات با حرکت های خیابانی

بعد از فتنه 88، تبلیغات و بصیرت افزایی های فراوانی صورت گرفت که البته پشتوانه اصلی آن، صحبت های روشنگرانه رهبر معظم بود و این آگاهی بخشی تاثیر بسزایی در عدم همراهی مردم با فتنه اخیر بود. در سالهای گذشته برخی به رهبر ایراد می گرفتند که چرا ایشان اینقدر از فتنه می گویند و چرا دست بردار نیستند!

3 . حضور طرفداران فتنه 88 در راس امور اجرایی کشور

متاسفانه در فتنه گذشته، بخشی از بدنه نظام، خود در راس فتنه بودند و فرزندانشان در کف خیابان ها اغتشاشات را فرماندهی می کردند. اما امروز خود آنها مسئولیت امور اجرایی کشور را چه در دولت و چه در شهرداری تهران و سایر مراکز بر عهده دارند و نمی خواهند قدرت و پست هایشان خدشه دار شود. این مساله موجب اتحاد مسئولین و طیف های مختلف سیاسی در کشور بر علیه فتنه گران شد و به عبارت دیگر این فتنه، برخلاف سال 88 که ساکتین فتنه تاثیر زیادی در گسترش اغتشاشات داشتند، تقریبا ساکت نداشت.

4 . متفاوت بودن طراحی فتنه اخیر با فتنه 88

در سال 88 هم آمریکا به دست اوباما اداره می شد که نسبت به ترامپ، فردی باهوش بود و هم عربستان به دست بن سلمان دیوانه و عجول نبود. برنامه ریزی آن فتنه پیچیده تر و حساس تر بود و سعی داشت حضور حداکثری مردم را داشته باشد. اما فتنه اخیر با روحیات بن سلمان و ترامپ سازگار است؛ چرا که سریعا وارد فاز نظامی و امنیتی شد و فضا را برای برخورد محکمتر با آن آماده ساخت.

به لطف حضرت حق، ملت ایران از این گردنه نیز به راحتی عبور خواهد کرد و داغ تضعیف نظام را بر دل سیاه دشمنانش خواهد نشاند.


[ چهارشنبه 96/10/13 ] [ 10:49 صبح ] [ محمدحسین بلاغی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 21
کل بازدیدها: 334708





Powered by WebGozar