سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حضرت عشق جل جلاله
 

یکی از اصول فکری بنیادین غربی، جدا ساختن دین از سیاست بود تا سیاست، در همان پدرسوختگی خلاصه شود.

اصلی که با ظهور انقلاب اسلامی، به شدت متزلزل شد و غرب تمام تلاشش را در طول این چهل سال انجام داد تا در عمل و مرحله اجرا، نظریه عینیت دین و سیاست به نتیجه نرسد تا سکولاریسم بی رونق نگردد؛ اگرچه به شواهد گوناگون از جمله بیداری اسلامی، غرب در این مساله موفق نبوده است.

بیداری اسلامی، شکست سکولاریزم است

مبنای دیگرش اصالت لذت بود که در واقع ضامن حفظ و بقای آزادی در مسائل دیگر محسوب می شد و جاذبه اصلی لیبرالیزم به شمار می رفت. در این مساله نیز که بخش دیگری از سکولاریزم بود دین و لذت را از هم جدا ساخت و در مقابل یکدیگر قرار داد و دین را کمرنگ نمود.

فروید همه مشکلات را به مساله جنسی مرتبط ساخت

شاید برایتان جالب باشد که در این مساله نیز انقلاب اسلامی این امکان را دارد تا غرب را به شدت به چالش بکشد. ابتدا باید توجه داشت که آنچه عملا در غرب به عنوان آزادی جنسی رواج دارد، به معنای بی نظمی در این مساله نمی باشد. به عنوان مثال امروز در غرب، تجاوز به عنف مجازات سنگینی دارد، همچنین فرهنگ عمومی غرب کسی را که در یک زمان با دونفر از جنس مخالف ارتباط دارد تقبیح می کند و به عبارت دیگر دوست پسر یا دوست دختر داشتن، در واقع نوعی تعاهد طرفینی محسوب می شود که وقتی شخص با یک فرد منعقد ساخت، نباید به آن خیانت نماید.

همانطور که در اقتصاد، قانونی برای اقتصاد مقاوتی طراحی شد تا بتوانیم از یوغ فشارهای بی منطق غربی بیرون آییم، با توجه به فشار جنسی موجود در جامعه که اموری مثل فضای مجازی بی در و پیکر و فاصله سن بلوغ تا سن ازدواج  از جمله عواملش می باشند، لازم است یک قانون جنسی مقاومتی نیز طراحی شود. قانون جنسی که در مقابل جاذبه جنسی ایجاد شده در غرب، توان مقاومت را در جوانان ما ایجاد می کند. خصوصا که شیعه امکان فقهی این مساله را نیز کاملا دارد و می تواند با توجه به بحث ازدواج موقت، قانون و فرهنگ این مساله را کاملا در جامعه ایجاد نماید.

نکته قابل توجه این است که غرب که تمام هستی و جذابیتش را در قالب مسائل جنسی ارائه کرده، در صورت طراحی و اجرای موفق چنین قانونی در جمهوری اسلامی، بیش از پیش در مقابل این شجره طیبه مقهور خواهد شد و از نظر فکری عقب ماندگی خود در برابر اسلام را احساس خواهد کرد.

حداقل فایده این طرح، نظم بخشیدن به وضع نابسامان بی بندوباری موجود در مسائل جنسی است که زیر پوست شهر در جریان است و می توان آنرا در قالبی قانونمند و شرعی گنجاند. گذشته از اینکه با این کار، بسیاری از مسافرت های خارجی ایرانیان نیز متوقف خواهد شد!!

البته شکی نیست که این مساله نیاز به طراحی دقیق کارشناسی دارد تا هرچه بیشتر مشکلات و مضراتش کمتر شود.

در آخر پیشنهاد می شود مستند بازگشت گومورا و انقلاب جنسی را به ترتیب خریداری و تماشا نمایید.


[ سه شنبه 96/7/25 ] [ 8:28 صبح ] [ محمدحسین بلاغی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 36
کل بازدیدها: 334276





Powered by WebGozar