سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حضرت عشق جل جلاله
 

باز هم دروغ گفت

مثل وعده صد روزه اش

مثل ایجاد چهار میلیون شغلش

مثل ...

درباره سند 2030 اطمینان داد! مگر در مورد برجام اطمینان نداد!؟ رهبر نگذاشت والا درباره موشک ها هم اطمینان می داد و شهرهای موشکی را بتون می ریخت! . . . اطمینان بخشی اش خراب شده . . . ما دیگر به او اطمینان نداریم . . . مردم هم اطمینان ندارند

رهبر حکیم با آن تندی و صراحت بر علیه آن سند کذایی موضع گرفتند . . . می گوید به رهبر گزارش هایی داده اند که ایشان را نگران کرده اند . . . آیا رهبر براساس گذارش های همینجوری، چنین موضع قاطعی می گیرد؟!!

سند 2030

بعد از انتخابات آقای مکارم هم به صراحت و تندی بر علیه این سند موضع گرفتند . . . حتما به ایشان هم گزارش های اشتباه داده اند!!

اگر مشکلی درباره این سند نیست، چرا یواشکی آنرا اجرا کردید؟! چرا بسیاری از اسنادی را که با خارج امضاء می کنید محرمانه است؟! کسی که مردم را نامحرم می داند، مردم او را محرم نمی دانند!

کلک 2030

فکر کردی ما تو را گذشت می کنیم!؟ ما هم بخاطر شهدای مدافع حرم از تو نمی گذریم . . . بخاطر شهدای هسته ای از تو نمی گذریم . . . بخاطر دانشمندان هسته ای اخراج شده از تو نمی گذریم . . . بخاطر رآکتور بتون ریزی شده از تو نمی گذریم . . . بخاطر نابود شدن عزت ملیمان که با خون پدران شهیدمان به دست آمده بود از تو نمی گذریم . . . بخاطر دروغ گویی در مقابل دوربین با لباس روحانیت از تو نمی گذریم . . . بخاطر مخالفت های مکررت با رهبری از تو نمی گذریم . . . بخاطر توهین های مکررت به منتقدین از تو نمی گذریم . . . بدان و آگاه باش که از تو نمی گذریم.

به ما بلندگو ندادند؛‌ ما با هزینه خود بلندگوی رهبر شدیم و فریاد سر دادیم؛ بخاطر عدم اعتمادی که به تو داشتیم و بخاطر اعتمادی که به رهبر داشتیم و داریم.

تشت رسواییت به زمین افتاده، چرا که بسیاری از رایی که به نفعت به صندوق افتاد، از آنِ منافقین و معاندین و دروغ گویی بنگاه های دروغ پراکن غربی بود و تو از این رای های نجس لذت بردی! رای پاک رای مدافعان حرم در سوریه بود که یک نفرشان هم به تو رای نداد!

 

بخاطر بی حرمتی که در مناظرات به سید محرومان روا داشتی و ایشان را با پررویی «تو» خطاب کردی، ما هم تو را «تو» خطاب می کنیم.


[ سه شنبه 96/3/2 ] [ 9:35 صبح ] [ محمدحسین بلاغی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 21
کل بازدیدها: 334694





Powered by WebGozar