سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حضرت عشق جل جلاله
 

چنانچه مشاهده شد تخلفات گسترده ای در این انتخابات توسط دولت روحانی رقم خورد؛ اگرچه شاید این تخلفات به اندازه ای نباشد که نتیجه انتخابات را تغییر دهد اما

اولا خود آنها شاید به اندازه ای بود که انتخابات را به دور دوم بکشاند

ثانیا آنچه مهمتر از این تقلب ها است این است که اصلاح طلبان زیر سایه امنیتی که نیروهای ارزشی در این مرز و بوم فراهم نموده اند و داخل در مجموعه نظام، از تمام حمایت های معاندین، منافقین، ملی مذهبی ها، صهیونیست ها و خلاصه هر گروه و دولتی که سالها بر علیه ملت ایران و نظام برخاسته از آن به فعالیت مشغول بوده است استفاده کنند و البته به هیچ عنوان حاضر به رد آن حمایت ها هم نشدند و نمی شوند! چنانچه در فتنه 88 اینگونه عمل کردند! از 8 صبح روز قبل از انتخابات که دوستداران نظام بخاطر ممنوعیت تبیلغت از آن دست کشیدند، بنگاه های دروغ پراکنی بیگانه در حال تبیلغ کاندیدای اصلاح طلب بودند. آیا اصلاح طلبان به مردانگی در رقابت اعتقادی دارند؟!!

بنگاه دروغ

این مساله بسیار مهمتر از اصل تخلف های انتخاباتی است که در پای صندوق ها و ... مرتکب شدند؛ چرا که اگر جدی و با تعمق به آن نگاه شود حتی بسیاری از مردم که به روحانی رای داده اند نیز حاضر به همراهی با او در این مسیر نخواهند شد.

اگر به آنهایی که برای قرص نانی که از گداپروران دولتمرد و طرفدارانشان گرفتند به این شرط که به روحانی رای دهند این مساله را به خوبی متوجه شوند، حاضر به همراهی با او در ادامه مسیر نخواهند شد.

 

خوب است دوستان ارزشی، یکی از فعالیت های فرهنگی خود را تبیین مبانی فکری رفتار اصلاح طلبان در مقاطع مختلف قرار دهند.


[ یکشنبه 96/2/31 ] [ 8:24 عصر ] [ محمدحسین بلاغی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 39
بازدید دیروز: 36
کل بازدیدها: 334295





Powered by WebGozar