سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حضرت عشق جل جلاله
 

از قدیم گفته اند اگر خواستید روحیات و اندیشه و رفتار شخصی را بشناسید به دوستانش نگاه کنید. امروز با گذشت بیش از سی سال از انقلاب اسلامی و مبارزه جانانه ملت ایران با شیطان بزرگ، شخصی در راس آن نظام شیطانی قرار گرفته که حرفش را بدون تعارف می زند و آمریکا را به همان شکلی معرفی می کند که تا کنون انقلاب اسلامی ادعا می کرد.

در داخل کشور ما برخی ادعاهایی دارند و سالهاست مردم را در انتخابات ها با آن نظریاتشان بازی می دهند. اگرچه به مرور دست این عده نیز برای مردم رو شده و خصوصا بعد از فتنه 88 آنها رسواتر شدند اما امروز با روی کار آمدن شخصی در آمریکا که به خشم خدا شبیه است! می توان جاسوسان داخلی را نیز بهتر شناخت. اگرچه عده ای سخنان بی معنایی چون آشتی ملی را مطرح می کنند و در پی تطهیر و دفاع از فتنه گران هستند اما بیانیه دولت آمریکا برای حمایت از فتنه گران رسوایی آنها را بیشتر نمایان می سازد. چرا که شخص را باید به وسیله دوستش شناخت؛ خصوصا که دوستیشان زیاد باشد تا جایی که شخص، مورد حمایت دوست باشد!

بر اساس همین دوستی است که می توان آن عده معدود داخلی که در برابر دریای بی کران ملت، چون قطره ای ناچیز اند را ترامپیون خواند.

این ذرت هم یکی از ترامپیون است. البته فقط در ظاهر!


[ جمعه 95/11/29 ] [ 3:18 عصر ] [ محمدحسین بلاغی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 37
کل بازدیدها: 334716





Powered by WebGozar