سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حضرت عشق جل جلاله
 

این قاعده که اگر عزت کسی را خدشه دار کنی می توانی، هر بلایی بر سرش آوری؛ قاعده ای خدشه ناپذیر است. آن روز که ما از اشتباه بزرگ دولت در جریان کشتی نجات گفتیم و گفتند، این روز را می شد پیشبینی کرد که هرچه مسئولین کشور تقاضای مجوز برای کمک به مجروحین و شناسایی اجساد را مطرح کنند سعودی ها به ایشان محل نگذارند. اگر در آن زمان کشتی را نمی فرستادند و اگر می فرستاندن به هر قیمت، محاصره یمن را می شکستند و توی دهن سعودی ها می زندن امروز سعودی های سوسمار خور به خود جرات نمی دادند که به ملت عزتمند ایران توهین کنند. اما وقتی آنجا عزت ملت در مقابل سعودی ها خورد شد، این می شود نتیجه که می بینیم پس از گذشت چند روز از این فاجعه هنوز بیش از سیصد نفر از زائران ایرانی مفقود می باشند و هرچه مسئولین ایرانی برای اطلاع یافتن از وضعیت ایشان تلاش می کنند، سعودی ها بیشتر کارشکنی می کنند.

همین مساله در مورد عدم پاسخگویی به یاوه سرایی آمریکایی ها، عدم تذکر مناسب به دهن کجی میهمانان فضول به قوانین جمهوری اسلامی ایران، و سایر اقدامات موهن دشمن وجود دارد که آقایان با وجود تاکید رهبری بر پاسخگویی صریح، به جای پوشاندن جامه عمل به این تاکید رهبر، به توجیهات خود ادامه می دهند و در موارد بسیار اندک کمی محکمتر سخن می گویند.

نتیجه رفتارتان با سعودی ها را دیدید. نتیجه این عملکرد با غربی ها هم اگرچه دیده اید اما واضحترش را خواهید دید.البته اگر چشم بر واقعیت نبندید.

یادم نمی رود قبل از انتخابات ریاست جمهوری اخیر، یکی از اساتید دانشگاه در کلاس در حال دفاع از جریانی بود که امروز در راس قدرت اند و مثال می زد که مشکل سوریه را می توان حل کرد اینگونه که رابطه آقای هاشمی با سعودی ها خوب است و ایشان به شاه عربستان می گوید: «عبد الله جون، بکش بیرون» و سعودی ها هم سوریه را از تروریست هایشان تخلیه می کنند!


[ یکشنبه 94/7/5 ] [ 6:5 عصر ] [ محمدحسین بلاغی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 21
کل بازدیدها: 334698





Powered by WebGozar