سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حضرت عشق جل جلاله
 

برخی مسئولان غربی چندی پیش گفته بودند که بعد از پانزده سال (که محدودیت های برجام تقلیل میابد) خبری از انقلابیگری در ایران نیست.

زهی خیال باطل!

درست است که از دشمن توقعی جز دشمنی نیست و به فرموده رهبری آنها در پی نفوذاند اما علاوه بر هدایت های مدبرانه رهبری و تلاش مسئولان و برنامه ریزان کشور که به لطف حق ملت شریف ایران را از این برهه حساس نیز به سلامت خواهد گذراند، چند نکته ای را یاد آور می شوم تا در حد توان موجب دلگرمی دوستداران ایران انقلابی شود:

1 . آنچه امروز در محافل فرهنگی زیاد مورد گفتگو می باشد، هجمه ضد فرهنگی دشمن است که با توجه به حضور ماهواره ها در خانه اکثر مردم کار را برای دشمن آسانتر و برای دوست دشوارتر ساخته است و همه از خراب شدن اوضاع فرهنگی کشور سخن می گویند. اما اگر به سنت اجتماعی کمی توجه کنیم این مطلب روشن خواهد شد که در دوره های مختلف، مردم به سمت یک فرهنگ متمایل می شوند و پس از روشن شدن مضرات آن، از آن فاصله می گیرند. هجمه ماهواره ها که کانون گرم خانواده های ایرانی را هدف قرار داده است زمانی به سنگ خواهد خورد که تماشاگران ماهواره سرشان به سنگ خورده باشد. به عبارت دیگر پس از مدتی وقتی این خانواده ها با مشکلات فرهنگی غرب در میان خانه و فرزندان خود مواجه شوند و خود را با خانواده های اصیل ایرانی مقایسه کنند، نگاهشان از ماهواره به عنوان ابزاری برای کشف حقیقت به شیادی در دست شیطان بدل خواهد شد و خلاصه این روند ضد فرهنگی که چند سالی است شدت گرفته به همین حال باقی نخواهد ماند و عقبگرد خواهد کرد. وقتی تلفن تازه به خانه ها راه یافته بود مزاحم تلفنی زیاد بود. اما کم کم مردم یاد گرفتند که از تلفن باید درست استفاده کرد. همین مساله در مورد ماهواره ها و تلفن همراه و شبکه های اجتماعی نیز هست و پس از مدتی، فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی مضرات آنها را پس خواهد زد و این ابزار را در خدمت خود خواهد گرفت؛ بگو ایشالا.

2 . پس از یک دوره مبارزه افراطی با فرزند آوری امروز مجموعه نظام به این نتیجه رسیده که روند، اشتباه بوده و باید حرکت را معکوس کرد. از این جهت تبلیغات برای فرزند آوری در جامعه آغاز شده و چنانچه روشن است اولین کسانی که به این ندای نظام پاسخ مثبت داده اند مذهبی ها هستند. چرا که هم رهبر انقلابی بر این امر تاکید دارند و هم مذهب، فرزند آوری را امری بسیار پسندیده می شمارد. البته به لطف حق پس از مدتی به واسطه این حرکت مذهبی ها، جوی در جامعه ایجاد خواهد شد که دیگران نیز به میدان می آیند. نتیجه این مساله مذهبی بودن نسل نوجوانی است که پانزده سال آینده انقلابی گری را ادامه خواهد داد به فضل الله تعالی.

3 . از اینکه دهه شصتی ها در تمام دوره های عمرشان در ترافیک بوده اند زیاد گفته شده. اما آنچه می خواهم عرض کنم را شاید کمتر کسی توجه کرده باشد. می دانید که امروز نسل دهه شصتی ها که دوره اشتغالشان بوده است در میانه راه هستند و دهه هفتادی ها در ابتدای سن اشتغال. این مساله در مورد حوزوی های دهه شصتی متفاوت است. چرا که نسل دهه شصتی که به دانشگاه رفته بود و پس از اخذ مدرک وارد بازار کار شده بودمدت زمان تحصیلش نصف آن دسته از دهه شصتی ها بود که به حوزه رفته بودند و نتیجه این است که امروز حوزوی های دهه شصتی در آستانه اتمام دروس و ورود به عرصه فعالیت فرهنگی می باشند. امید است به توفیق الهی در سال های آتی شاهد حضور بیشتر روحانیون در سطوح مختلف فرهنگی باشیم. اگرچه تعداد این افراد آنچنان زیاد نیست اما تاثیر گذاری روحانیت در جامعه بر کسی پوشیده نمی باشد.

به کوری چشم دشمنان ملت، ایران، انقلابی خواهد ماند.


[ سه شنبه 94/6/31 ] [ 10:47 صبح ] [ محمدحسین بلاغی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 19
کل بازدیدها: 334625





Powered by WebGozar