سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حضرت عشق جل جلاله
 

این روزها سعودی های عاقل!! با سلاح هایی که به همت جوانان خود و زیر فشار سخت ترین تحریم های بین المللی!! تولید کرده اند!! در یمن حمام خون به راه انداخته اند.

قبل از ظهور اسلام در جزیره العرب، مردم آن منطقه، به ماه های حرام احترام می گذاشتند و در آن ایام جنگ و خون ریزی را حرام می دانستند. اگرچه گاهی که حس دعوا! به ایشان دست می داد، زمان ماه های حرام را جابه جا می کردند، اما به هر حال برای ماه های حرام احترام قائل بودند و در آن ایام جنگ نمی کردند.

اما پس از گذشت 1400 سال از ظهور اسلام در این منطقه عده ای که فقط خود را مسلمان می دانند و سایر مسلمین را کافر می پندارند، خونریزی هایشان در منطقه غرب آسیا که با بیت المال مسلمین صورت می گرفت سیرشان نکرد و از جنگ نیابتی سودی نبردند، حال به جنگ مستقیم با مردم یمن و کشتن این ملت مظلوم روی آورده اند. نکته جالب این است که این عده شاهزاده حدودا هشت هزار نفری که سالهاست اموال ملت عربستان را غارت می کنند و خود را خادم(بخوانید خائن) الحرمین می دانند و مسلمان تر از همه، در ماه حرم نیز دست از این کودک کشیشان بر نداشته اند. کاری که جاهلان عصر جاهلیت عرب، از انجام آن إبا داشتند.

آیا به راستی می توان این اراذل و اوباش منطقه را، مسلمان نامید؟ چه رسد به اینکه مسلمان تر از همه باشند و خادم الحرمین! حرمی که اگر مخالفت مسلمین نبود،‌ تا کنون تخریبش کرده بودند.

 

 

 


[ شنبه 94/2/5 ] [ 10:33 صبح ] [ محمدحسین بلاغی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 19
کل بازدیدها: 334634





Powered by WebGozar