سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حضرت عشق جل جلاله
 

 

روزی که جناب روحانی در انتخابات رای آوردند و رئیس جمهور ایران شدند، باورش برای بسیاری از تحلیلگران سخت بود. اما پس از شروع تحلیلها،‌یکی از مسائلی که از عوامل این مساله به حساب آمد، روحانی بودن ایشان بود.

باوجود تمام تبلیغاتی که بر علیه روحانیت انجام می شود و با توجه به اشتباهات و بعضا خرابکاری های روحانی نماها، مردم ایران، بارها و بارها نشان داده اند که نسبت به روحانی دید مثبتی دارند.

امروز در تشییع جنازه عالم مردم دوست و خدمتگزار شهرستان فسا،‌ حضرت آیت الله ارسنجانی(رحمه الله تعالی) انبوه جمعیت، نشان از ارادت و وفاداری این مردم نسبت به این روحانی مردمی داشت.

ایشان که اصالتا اهل ارسنجان فارس بودند، پس از اتمام درسشان در قم، راهی فسا می شوند و عمر پربرکت خویش را در این شهرستان برای ترویج معارف اهل بیت و ارتقاء فرهنگ دینی این خطه می گذارند.

حظور اقشار مختلف مردم در مراسم امروز نشان از آن داشت که محبت ایشان در دل این ملت جای دارد و مردم هیچوقت خادمان خود را فراموش نخواهند کرد.

روایتی از پیامبر رحمت(علیه افضل صلوات المصلین) است که می فرمایند،‌ سید و آقای هر قومی،‌ خادم آنها می باشد.

مساله ای که امروز در فسا خود را نشان داد بارها در سراسر ایران عزیز به نمایش در آمده است. گاهی با وجود تبلیغات دشمنان این ملت‌، به انسان این خیال باطل دست می دهد که شاید این تبلیغات کار خود را کرده باشد. اما وقتی چنین مراسماتی برگزار می شود انسان به وضوح درمیابد که آنچه اثرگذار است، عمل خادمین ملت است تا حرف دشمنانشان.

امام صادق (علیه السلام) فرمودند که بوسیله عملتان دعوت کننده مردم به دین باشید، نه صرفا با زبانتان.

به امید اینکه بتوانیم به این روایت عمل کنیم.

 آیت الله ارسنجانی در کنار رهبر

 


[ سه شنبه 92/9/19 ] [ 3:25 عصر ] [ محمدحسین بلاغی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 37
کل بازدیدها: 334739





Powered by WebGozar