سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حضرت عشق جل جلاله
 

 

برای مردم ما بسی دشوار است که باور کنند عده ای جمع شدند و رهبرشان و پسر پیامبرشان و خلاصه کسی که از او دعوت کرده بودند تا رهبری آنها را به عهده بگیرد، سر بریدند!

اما دو نمونه از جامعه خودمان در مقابل چشمانمان است:

مورد اول:

آنکه امام فرمودند جام زهر، یکی از علت های عمده اش، این بود که مردم از جنگ خسته شده بودند. به گواهی خیلی از رزمندگان دوران جنگ، مردم در سال شصت و شش، مثل سال شصت و پنج به جبهه نمی رفتند.

دلیلش هم این بود که عده ای به جنگ می رفتند، و عده ای هم در کشور زندگی خود را داشتند و به دنبال تحصیلات و کسب پست و مقام بودند. همانها که امروز هم میانه ای با شهدا ندارند و در دوران اصلاحات، یکیشان در یک اداره ای به پدر شهیدی گفته بود میخواست فرزندت به جبهه نرود و شهید نشود!

اما به هر حال، مردم در مقابل فشار ها کم آوردند و دست از یاری رهبر، کشیدند.

مورد دوم:

فشارهایی که تحریم و البته به همراه جریان داخلی شکست خورده در انتخابات هشتاد و چهار، بر ملت وارد کرد، به نظر بنده موجب شد که ملت، تا حدودی زیر بار ذلت مذاکره با آمریکار رود و نظر خود را اجمالا در انتخابات اعلام کرد. با وجود اینکه بارها رهبری عزیز فرموده بودند که مذاکره با آمریکا مشکلی را حل نمی کند اما مثل اینکه چاره ای نیست و هر چند سالی، باید ما این مساله را بیازماییم تا جوانانمان باور کنند که آمریکا دشمن است و نه تنها با برنامه هسته ای، بلکه با ماهیت انقلاب اسلامی ما مشکل دارد.

خلاصه که کوفی شدن به این سختی ها هم نیست!

حدود سی سال از رحلت پیامبر اسلام می گذشت که بحث فتنه و بصیرت مطرح شد و حدود شصت سال می گذشت که سر امام عشق بر بالای نی شد.

مواظب باشیم کوفی نشویم!

 


[ چهارشنبه 92/7/10 ] [ 3:38 عصر ] [ محمدحسین بلاغی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 36
کل بازدیدها: 334271





Powered by WebGozar