• وبلاگ : حضرت عشق جل جلاله
  • يادداشت : بقاء حزب اصولگرايي مهمتر است يا اصل نظام؟!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام برادر. مشتاق ديدار

    تحليل جالبي بود. وفقکم الله علي مرضاته

    پاسخ

    سلام عزيز. متشكرم. اميدواريم در اين باقيمانده عمر، شما را زيارت كنيم!
    + ابراهيم 
    سلام
    تشكراز مطلبتون
    البته كمي طولاني بود
    ولي با عجله اي كه كردم و خوندم اين را متوجه شدم كه ناخواسته مي خوايد بگيد مذهبي ها و حزب اللهي ها خط امامي به درد رياست جمهوري و مسئوليت نمي خودند چون چندبار خراب كرده اند
    ممنون از لطفي كه به ايشان داريد
    ياعلي
    پاسخ

    سلام. كج فهمي شما ، جواب ندارد! چرا سعي مي كنيد، همه چيز را بد بفهميد؟! اما دلم نمياد جواب ندم! ماهيت كار اجرايي، خرابكاري و اشتباه دارد. نه اينكه مذهبي ها به درد نمي خورند. بلكه منظور اين است كه همه اشتباهات به گردن آنها نيافتد و مردم ببينند كه غير مذهبي ها هم دچار اشتباه مي شوند حتي بيش از مذهبي ها. اميدوارم اين مطلب را سعي نكنيد بد بفهميد!!
    سلام حسين جان کاملا موافقم بقا نظام مهمتر از بقا اصول گراها هست و همين طوره که ميگي ? ميشد حدس زد که برخي جوانان و افراد جامعه به عللي که الان جاي مطرح کردن آن نيست از نظام دلسرد شده بودند ولي پيروزي دکتر روحاني اين را به دلگرمي مبدل کرد که در نتيجه ي آن نظام مستحکم تر مي شود و دشمن نااميدتر واين انتخاب بر همگان تا ابد ثابت کرد که نظام جمهوري اسلامي به هيچ وجه اهل تقلب نيست اين بسيار ارزشمنده حسين جان متاسفانه بهضي از دوستان متعصبند که اين به نظر من آفت بسيار بزرگيه من که همش دعا کردم آن چيزي که به صلاح جامعه و مملکت است اتفاق بيفته موفق و سربلند باشي.
    پاسخ

    سلام گلووووو متشكرم كه نظر گذاشتيد. اين نكته هم كه تقلب كار نبودن نظام بيش از پيش روشن شد، مطلب بسار مهمي است. خصوصا كه با اختلاف بسيار كمي يعني 350 هزار ، ايشان در مرحله اول انتخاب شدند. به نظرم بسيار جادارد كه قانون شكنان و مدعيان تقلب از ملت عذر خواهي كنند. نه اينكه مثل محمد رضا خاتمي كه گفته بايد موسوي و كروبي در جشن پيروزي شركت كنند، شروع به بدمستي كنند و فكر كنند كه ملت به اصلاح طلبان روي اورده. يكي از سايتهاي اون طرفي هم نوشته بوده كه اگر بسيجي ها حرفي بزنند ما با باتوم آنها را سياه خواهيم كرد!! راي بالاي اصولگرايان در شوراها تو دهاني محكمي به اين جور افراد بود و اميدوارم جناب روحاني اينگونه افراد بي قانون و معاند نظام و مردم را در دولتشان راه ندهند.
    + همکلاسي 
    سلام وشب بخير.
    يعني شما باور داريد که روحاني واقعا راي اورد و جبهه مخالف با اين افتضاحي شکست خورد؟
    خوش بين مباش.منتظر انتقام سخت حمايت کنندگان روحاني هم باش.
    موفق باشيد
    پاسخ

    سلام. اگر متن را درست مطالعه مي كرديد، متوجه مي شديد كه نظرم اينجور كه شما فهميده ايد نبوده است و اشاراتي كرده ام كه راي مردم با اصلاح طلبان و حتي روحاني نبوده و راي روحاني بخاطر مسائل خاصي بوده و اختلاف بسيار كمي براي نرفتن به دور بعد داشته و فقط 51 درصد آراء را به خود اختصاص داده است. جمله بعدتان ظاهرا منظورتان اين استكه كساني كه از روحاني حمايت كرده اند، از اصولگرايان انتقام مي گيرند؟! اگر منظورتان اين است، بايد عرض كنم بله احتمال اين مساله زياد است . اما اگر جناب روحاني بخواهند به اين افراد رو دهند دولتشان را پر از اين افراد كنند، مشكلي از مشكلات مردم را نمي توانند حل كنند و چهار سال حاشيه خواهيم داشت تا دولت. شايد براي چهار سال بعد اين كه مي فرماييد جلوه بيشتري داشته باشد. اما اگر ايشان عاقلانه عمل كنند، در دور اول كمتر از اين كارها مي كنند. به هر حال اميدوارم براي نظام اسلامي كار مفيد صورت گيرد و مردم روز به روز از نظام راضي تر شوند و دشمنانمان ناراحت تر. موفق باشيد.
    وبلاگ خوبي داري به منم سر بزن