• وبلاگ : حضرت عشق جل جلاله
  • يادداشت : از سريرشاپ يا افراشاپ خريد نكنيد
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + نادم 
    سلام. من هم يکبار از سايت سرير شاپ گوشي سه سيم کارت خريدم خراب بود. زنگ زدم گفتند به آدرس انبارشان واقع در شهريار بفرستم تا يک عدد نو و سالم برايم بياورند. گوشي را با هزينه ي خودم و پست سفارشي به آدرسي که تلفني داده بودند فرستادم. بيش از يک سال است که خبري از گوشي نو و سالم نشده است!! چندين بار هم برايشان در سايتشان نوشته ام که مديون من هستند و هيچ اتفاقي نيفتاد!!. اکنون نيز تلفني که روي سايتشان ثبت است را واگذار کرده اند و خدا به جال آن خانواده اي که تلفن را خريده است رحم کند. خوشحال شدم که اين وبلاگ شما را تصادفا ديدم و اين نظر را گذاشتم تا اگر کساني متن شما را مي خوانند حواسشان جدا جمع شود و از اين سايت هيچ خريدي نکنند حتّي اگر برايشان خريدشان را بياورد چون اين سايت مديون است. مَهدي
    پاسخ

    سلام. من هم از شما متشكرم كه اين مطلب را تذكر داديد.به حقير هم گفته اند كه به ادرسي كه روي فاكتور است كالا را پست كنم تا نو برايم بفرستند و من اعتماد نكردم و نفرستاد.خدا بگم چه بر سرشون بياره.
    + ابوالفضل 
    سلام.من هم از اين فروشگاه خريد کردم ولي اون چيزي که سفارش داده بودم رو نفرستاد ! (البته خودم موقع تحويل خونه نبودم) يه چيزي واسه خودش فرستاده بود الکي جالب اينجاست بسته اي رو که فرستاده بود هم ناقص بود!!!!.....منم هر چي فکر کردم ديدم که من اينجور چيزي سفارش نداده بودم! هرچي هم تماس گرفتم يا خاموش بود يا اشغال بود يا جواب نميداد!!!!!! من که ازش نميگذرم ...سپردمش به خدا !
    پاسخ

    سلام. خيلي خيلي از شما متشكرم كه اين نظر رو گذاشتيد. يه نفر نوشته بود من خريد كردم و خوب بودن و بردن و عوض كردن، كه من فكر مي كنم از خودشون يعني همون فروشگاهي ها باشه. اميدوارم بتونيم حقمون رو بگيريم. متشكرم. حق يارت. شما هم پيگير باش و تو وب بزن و به مسئولين سايت بگو و خلاصه اگه تهران هم رفتيم پيگير مي شيم!
    + عمو علي 


    خريدادي اينترنتي همينجور که راحته همينجورم اگه مشکلي پيش بياد درد سرش زياده.

    در کل زياد چسبي به دل نميزنه...

    پاسخ

    آره . بايد چسبش رو زياد كنن!! اگرچه احتمالا ميگن چسب هم تحريميم!!
    + مهدي 
    سلام. من از اين فروشگاه گوشي خريدم. حضرت خدايي سه نوبت آوردند و عوض کردند. برخوردشان هم خوب بوده است و پيگير هم هستند. من هم مثل شما يک خريدار هستم و هيچ آشنايي با ايشان ندارم بيشتر از همين ديدن تبليغاتشان از اينترنت. مهدي
    پاسخ

    سلام. خب بفرماييد چطور و از چه راهي بهشون خبر داديد كه اينقدر ازتون استقبال كرده اند . اگه اينجوره كه خدا خيرشون بده . ولي به ما چيزي نرسيده تا به حال.